Možná trávíte každý páteční večer na novém rande na Bumble, ze kterého odcházíte zklamaní a vyčerpaní, nebo vás nebaví bezvýsledně swipovat doprava - randění v roce 2022 je těžké. Pokud se cítíte poraženi, mám pro vás návrh, který může situaci zvrátit: Rande si domluvte sami. Vymažte aplikace (jen prozatím) a místo toho zkuste randit s jedinou osobou, která se vždy objeví včas a zaručeně s ní bude zábava (s vámi!). Zamilovat se je skvělé, ale zamilovat se do sebe je ještě lepší. Ne, tohle není žádná woo-woo svépomocná rada - tohle je hmatatelná metoda, která vám změní život.

Jsme tak soustředění na hledání "toho pravého", že zapomínáme kontrolovat, co jsme chtěli v první řadě. Kdy jste si naposledy udělali den pro sebe? Nebo jste zkusili něco nového? Kdy jste naposledy přehodnotili, jestli jste šťastní, a pokud ne, tak jste s tím skutečně něco udělali? Jak se náš život stává zaneprázdněným a "čas pro mě" se odsouvá na konec seznamu, musíme se snažit vrátit ho zpět na vrchol. Randění má být zábava a partner by měl být někdo, koho chcete přidat k životu, který vás již naplňuje. Randění se sebou samým zajišťuje, že tento život vytváříte, a pomáhá vám vzpomenout si, co v těch swipech na Bumble stejně hledáte. Bez ohledu na stav vašeho vztahu byste měli randit sami se sebou. Tady je návod, jak na to.

1. Začněte si psát deník

Sebereflexe je skvělým nástrojem, kterému často nevěnujeme čas, a psaní deníku je k tomu skvělým způsobem. Každé ráno nebo večer před spaním si věnujte 10 minut deníku, ve kterém si zapište svůj den, myšlenky, pocity, spolupracovníka, který vás naštval, nebo ten nápad na rozjezd, o kterém se zmínil váš kamarád. Co vás právě teď v životě těší? O jakých cílech a snech jste vždycky přemýšleli, ale nikdy jste je neuskutečnili? Desetitisícovka, která vás děsí, práce, o kterou se cítíte nekvalifikovaně ucházet, nebo výlet, na který jste nikdy nejeli? Klíčem k tomuto cvičení je nastavit časovač, přiložit tužku na papír a nepřestat, dokud nezazvoní; cokoli vás napadne, vypusťte ven. Možná o sobě dokonce zjistíte něco nového.

2. Vyživujte své tělo

Jídlo je palivo, a pokud se chceme cítit dobře, musíme svému tělu dodávat to nejlepší. Než se rozběhnete, protože neradi vaříte nebo se odmítáte vzdát těsta na sušenky, nebojte se (to bych po vás nikdy nechtěla - já se také nikdy nevzdám těsta na sušenky!). Vyživovat své tělo znamená naslouchat mu, lépe se orientovat v jeho potřebách a najít rovnováhu mezi potěšením a uspokojením a výživou. Jinými slovy: Ano, ve výživném jídelníčku je místo i pro sušenky.

Tento krok vypadá u každého jinak. Pokud rádi vaříte, možná je čas vyzkoušet nový recept. Pokud dáváte přednost jídlu s sebou, experimentujte se stravovací službou. Pokud se chcete zbavit svých návyků na cukr v pozdních nočních hodinách, vyzkoušejte bylinkový čaj a hořkou čokoládu. Ať už pro vás znamená "vyživovat své tělo" cokoli, vyberte si jednu oblast, na kterou se chcete zaměřit, a podnikejte malé kroky k tomu, abyste žili zdravě a cítili se každý den dobře.

3. Utrácejte za sebe

Pokud je vaším jazykem lásky dávání dárků, proč neprojevit lásku sami sobě? Klíčem k tomu, abyste se skutečně obdarovávali, a ne jen využívali jako záminku k utrácení peněz, je však utratit za něco, co vám skutečně dodá sebevědomí, udělá vás šťastnějšími nebo vám zlepší náladu. Všichni máme nějakou verzi manolek Carrie Bradshawové, díky níž se cítíme nepřemožitelní, a pokud ji nemáte, najděte ji. Neříkám, že musíte rozbít banku a nepotřebujete celý nový šatník. Ať už se jedná o pár bot, díky kterým se budete při důležitých schůzkách cítit jako drsňačka, nebo vaše rozhazování vypadá spíš jako členství v posilovně, funkční kus nábytku, parfém, který používala vaše maminka, nebo dokonce masáž či úklidové služby, které sníží váš stres, darujte si dárek, který skutečně změní váš život k lepšímu.

4. Vyzkoušejte něco nového

Jediný způsob, jak růst, je vystoupit z komfortní zóny. Tento krok může být pro vás tím nejtěžším, ale také nejpřínosnějším. Napište si seznam všech věcí, které chcete "jednoho dne" udělat, například skok padákem, večeře o samotě, založení vlastního podniku, kurz spinningu, žádost o povýšení atd. Pak si z tohoto seznamu něco vyberte a udělejte to. Nevymlouvejte se a neodkládejte to na příští měsíc - přihlaste se, rezervujte si místo, udělejte si průzkum. Ať je to cokoli, jděte a udělejte to. Často odkládáme to, co opravdu chceme, kvůli strachu, a většinou si uvědomíme, že jsme se neměli čeho bát. Jak vždycky říká Glennon Doyleová: "Dokážeme dělat těžké věci." Jakmile uděláte jednu těžkou věc, všechny ostatní vám už nepřipadají tak děsivé.

5. Procvičte si říkat "ne"

I když velká část randění se sebou samým zahrnuje zkoušení nových věcí a vystupování ze své komfortní zóny, znamená to také vstupovat do své síly. Tím mám na mysli naučit se říkat "ne", když chcete říct ne. Říct "ano" je většinou snadné. Zejména jako ženy cítíme neustálou potřebu dělat všem radost. Empatie a laskavost jsou sice obdivuhodné a zásadní vlastnosti, ale problém je v tom, že udělat si radost se nakonec dostává až na konec seznamu priorit. Říkáme "ano" tomu, co ve skutečnosti nechceme, a to nás sžírá a hromadí se v nás zášť a hněv. Proto se letos od toho všeho oprostěte a řekněte "ne" plánům, kterých byste se raději nezúčastnili, lidem, kteří vás vysávají, a spolupracovníkovi, který vám odstrkuje úkoly. Postavte se do své síly, neomlouvejte se za ni a žijte díky tomu šťastnější život.

6. Udělejte si radost

Prožitek ohromujícího orgasmu prospívá nejen vašemu tělu, ale i mysli, a tak si letos přidejte na seznam potěšení pro sebe. Koneckonců, nic nedokáže na konci dlouhého dne odbourat stres víc než orgasmus. Uspokojování sebe sama může zahrnovat celou řadu aktivit, od většího kontaktu se svým tělem až po učení se sebevědomí ve vlastní kůži. Kupte si novou erotickou hračku, experimentujte s různými druhy vzrušení nebo se prostě jen dívejte do zrcadla a pochvalte se s vědomím, že láska k sobě samému je tím nejcennějším druhem, který můžete dát. Ať už to pro vás vypadá jakkoli, dejte přednost sebeuspokojování a zařaďte ho do své wellness rutiny. Být intimní s druhou osobou je zranitelná praktika, takže poznávání svého těla nejen zvýší důvěru v ložnici s partnery, ale - což je důležitější - zlepší také vaši pohodu a vztah k sobě samému.

7. Zařaďte se do praxe sebelásky

Možná to zní jako klišé a přežitek, ale láska k sobě samému taková není. Konečným cílem je vyrovnaný život, který vám umožní cítit se spokojeně a šťastně, takže chcete-li se mít letos trochu víc rádi, nejprve přestaňte s brutální samomluvou. Znáte to: Myšlenky, které vás kritizují, když uděláte chybu nebo se cítíte nejistí. Místo toho si nacvičte láskyplné afirmace, jako například "Jsem dost dobrý" nebo "Jsem dost chytrý". Opakujte si je každé ráno, zapisujte si je nebo si je zvykněte říkat před prezentací nebo prvním rande.

Dále oslavujte malá i velká vítězství. Vždycky jdeme od jedné činnosti k druhé a zapomínáme se zastavit, udělat krok zpět a podívat se, čeho všeho jsme dosáhli. Oslavte tyto okamžiky a uvědomte si, jak daleko jste došli. A nakonec si odpusťte. Odpusťte si, že jste zapomněli na cereálie v obchodě, že jste přišli pozdě do práce, že jste se rozešli, že jste neuspěli u zkoušky a že vás stále tíží všechno, co vás tíží. Prostě to nechte jít. Jste člověk, ne firma z žebříčku Fortune 500. Máte právo něco pokazit a jít dál. Právě o tom je randění se sebou samým.

Zdroje: theeverygirl.com, Unsplash

Podobné články

2 Komentářů

anuqowoudicne

anuqowoudicne

před 1 měsíce

http://slkjfdf.net/ - Eyvuxoxex <a href="http://slkjfdf.net/">Aedibi</a> wko.ietj.flatify.cz.zjj.bu http://slkjfdf.net/

Reply
uyotijbexavur

uyotijbexavur

před 1 měsíce

http://slkjfdf.net/ - Uyuwamugo <a href="http://slkjfdf.net/">Utexitux</a> vqg.izuo.flatify.cz.tvu.se http://slkjfdf.net/

Reply

Napište komentář

Články z dalších našich webů: